A.S.C Filtre, Grafik ve Raporlama Eklentisi

Tags
Author: Metin - Replies: 6 - Views: 3715
Access takımına yazıyorum... Bi Program lazım...
Bizim çocuğa öğretmeni bi ödev vermiş. dünde bidaa vermişti zaten. Bizede sabaha kadar lâzım. Proce ödevimi neymiş.Yarın teslim etmesi gerekiyor. Çok acil.
Konusunu oda bilmiyo, bende bilmiyorum. çok üzgün ve gergin benim bi tanecik aslan olum. Büyünce yazılım mühentisi yapcam onu...

Bi takımsınız yaa (ingilizcesi Team) biliyorum.Taâm değil. o yemek demek.Sabaha kadar 8-10 program yapsanızda ben içinden seçsem.
Öle çok yoğunuz valla billa diyede boşu boşuna yemin etmeyin. Günaha bile girers
Author: Metin - Replies: 7 - Views: 2856
Access takımına yazıyorum... Bi Program lazım...
Bizim çocuğa öğretmeni bi ödev vermiş. dünde bidaa vermişti zaten. Bizede sabaha kadar lâzım. Proce ödevimi neymiş.Yarın teslim etmesi gerekiyor. Çok acil.
Konusunu oda bilmiyo, bende bilmiyorum. çok üzgün ve gergin benim bi tanecik aslan olum. Büyünce yazılım mühentisi yapcam onu...

Bi takımsınız yaa (ingilizcesi Team) biliyorum.Taâm değil. o yemek demek.Sabaha kadar 8-10 program yapsanızda ben içinden seçsem.
Öle çok yoğunuz valla billa diyede boşu boşuna yemin etmeyin. Günaha bile girers